Friday 25 February 2011

why should force myself to loving

    knp....????
ini nak kata apa neh..terdesak kew or da x dak org nak dah kt aku..hehehe..x lah.kekadang dlm idop aku nih dtg gak perangai cam setan neh..suka paksa diri sendiri utk loving kat seseorg yg aku buknnya suka sgt pon..kenapa boleh sampai jadik camni...knp?hahaha...

  kekadang bila da frust becinta ,n then da mula rasa lonely la kan ..ha da mula la nak klua..pakai cantik..makeup tebal..nak tarik perhatian la kononnya la kan.bila da melawa ada la org yg nak masuk line neh..but x ler smua yg aku layan..bukan anak ayam oiii....pastu bila da lyn mula la dia nak luahkan perasaan kat aku.tapi masa tu da terburu2..biasala "sape x kenal zati"kan.otak x pk panjang asyik nak wat short story je kan..bila da befikiran cam tuh hah jadik la cam neh"i stuju jadik awek u"wah gitu..

  first mmg la bleh beradap..pastu lama2 naik meyampahla..semakla...bosanla..muka cam taik la..eh..salah ek..owkey...yelah cinta mana leh paksa2.kan da tesilap langkah..nak kena lah wat perangai cam setan supaya si jejaka nih sendiri yg tinggal aku.."i lepaskan u..kita wat la haluan masing"..hoorrayy...

   disebabkan aku nih susah nak putus asa(short story la ek)aku pun jumpa la jejaka yg betul seiklas hati utk mencintai..even x kaya..pendiam..pe......tapi nak wat cam na hati da suka kan..sampai skrang...alahh..korang pun mesti da pengalaman yg sama kan..so nasihat kat sini jgn slalu memaksa dr sendri unt jatuh cinta..bia jer cinta jatuh sendri dlm hati kita..owwwkeeyy....wah gituu...

No comments:

Post a Comment